السبت، فبراير ٢٤، ٢٠٠٧

من داخل أعماقي

تكشفت الحقيقة وخلعت النقاب
بعد أن أدمتني في سنين العذاب
وعشت في غربة أيام الشباب
أتتني فجأة تدق الباب
وجدتها واضحة لا كالسراب
ظهرت صافية بلا ضباب
وواجهتني بنفسي دون حجاب
أعطتني في يدي كشف حساب
بدأت أقرأ وأنا في إرتياب
وجدت بين يدي أهم الأسباب
التي جعلتني أسيرة العذاب
وسلبت مني راحة الألباب
قالت أنني كنت السبب
,,,,لذا
فأنا أستحق العقاب

هناك ١٠ تعليقات:

ody911 يقول...

مروة

هيه دى القصة فعلا

Unknown يقول...

صديقت العزيزه

فينك اديلك كتيير مش باينه ولا بتعدى ولا بتسألى

ايه اخبارك انا شايف انك خلعتى النقاب و عشت لحظه مهمه من لحظات الصدق مع النفس و لكن رجائى ان لا تقسو على نفسك كثيراً وان تستفيدى من هذه اللحظه التى عرفت فيها تماماً اهم اسباب عذابك و شقائك


تحياتى

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم

ody

ايوه هي دي القصه


why me

انا بعدي والله وعمك عامل ايه دلوقت يارب يكون بخير

نورتوني ياجماعة والله

غير معرف يقول...

مروة

لاول مرة اقولك ... هايلة يا بنتي والله

عجبتني جدا ومظبوطة جدا

شكلك كنتي مركزة وانتي بتكتبيها غير الشعر القديم اللي كله دموع وتحسي الدنيا لونها بني

مية مية يا معنم

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم

عبد الرحمن

يشرفني ماقلت

انا اصلي كتبتها علي 3 مرات وعدلت فيها
بس
فيمكن عشان كده طلعت متظبطه زي ما بتقول

وبعدين حتي لو في دموع الدنيا لا هي بني ولا حاجه

انا متفائلة جداااااااااااااااااا

FATMA يقول...

لازم كلنا من وقت للتاني نعيش اللحظة دي بجد تصور رائع

-_- يقول...

جميلة جدا

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم


اهلاااااااااااااااان توته
نورتنيني

شكرا ليكي


SHARM


راي اعتز بيه

شكرا علي التشريف

إنسان || Human يقول...

الكلمات صادقه فعلا ...ولكن حسيت ان انت مقيده بالقافيه ..الكلمات معبره وجميله لكن كانت هتكون اجمل لو كانت حره بدون تقيد بالقافيه

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم

HUMAN

شكرا لتشريفك ورايك يهمني

بس انا بحب اكتب بالقافيه