الاثنين، فبراير ١٢، ٢٠٠٧

كلمات...في ليل حزين

بصراحة انا كاتباه بقالي مده ونمت وانا بكتبه وبعدين كان نفسي اكمله بس الاحساس اللي كنت حاساه ضاع يمكن لو مكنتش نمت كنت كملته المهم اليوم قررت انه كده يكون اكتمل لذا فقررت ان اعزفه عليكم في مدونة الناي الحزين




من فرت ضيقي فرت دمعتي
ومن فرط بكائي زادت شقوتي
ومن فرط همي طالت سهرتي
ومن فرط سهري زادت علتي
ومن فرط الهوي زادت لوعتي
ومن فرط شوقي زادت وحدتي
ومن فرط حذرك طالت عزلتي

هناك ١٣ تعليقًا:

FATMA يقول...

أولا مرسي على التاج ، ثانيا انا عندي اكتئاب بشع من يومين و انهارده التالت و جيت لقيت الكلام ده عندك أقولك ايه بس

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم

اهلا توتة توتة لاشكر علي واجب
وايه سبب الاكتئاب يارب يكون خير
بس انا عندي الحل

"ألا بذكر الله تطمئن القلوب"
والله انا لو اعرف انك مكتئبه لكنت عملتلك بوست مزئطط
لكن معلش ملحوقه

ody911 يقول...

جميلة أوى يا مروة

زيدنى عشقا زيدينى

يا أحلى نوبات جنونى

وعادى بقة
أودى

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم


اهلا اودي
منور دايما والله
thanx

VEЯŎ يقول...

2zaeek ya marwa 2nsha2 2alah tkony b7'eer

إنسان || Human يقول...

ومن فرط حذرك طالت عزلتي
ومن فرط حماقاتك طالت ألامي
ناي ....وحزين

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم

VERO

الحمد لله انا بخير
شكرا ع المرور الكريم


HUMAN

شكرا ع الاضافة الجميله

وعلي فكرة الناي دايما حزين
حتي اسمعه كده
تلاقي دايما صوته حزين حتي لو بيعزف الحان سعيده
بيعزف السعاده علي حساب جراحة
نورتني

Unknown يقول...

ده كلام برضه مش انتى كنتى واعدانى ان انا اول واحد هاكتب فى البوست الجديد و لا انتى سحبت هديتك


ثانياً انا عجبنى جداً البيتين الاخيرين
لانهم بجد مليانين بالصدق و الاحساس
لان لولا احساسنا بالشوق كتير هوه الى بيخلينا نحتاج على طول لوجود الحبيب و الى مش ايماً بيبقى موجود


ثالثاً انا متاكد ان البوست ده لو كان كما كان هيبقى جميل جداً زى اخر بيتين

تحياتى

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم

WHY ME

اولا انا ماسحبتش الهديه ولا حاجة انا قلت لك ان في بوست جديد انت اتاخرت يبقي انت اللي رفضتها
:)

ثانيا

شكرا ع المجاملة الرقيقه دي

ثالثا

اهي ثالثا دي بقي اللي انا مش فاهماها

Unknown يقول...

يا باشا ولا يهمك اعتبريها وصلت

اما بخصوص ثالثاً فانا كان قصدى ان القصيده لو كانت كملت انا متاكد انها كانت هتكون حلوه

بس كلمه كملت ( مكملتيش ) علشان كده مفهمتيهاش

و اخيراً تبقى تعدى عليا محتاج لكل اصدقائى يكونوا جنبى فى اليومين دول


تحياتى

salwa hegazy يقول...

بكرة ذكرى وفاة سلوى حجازي
21 فبراير
افتكرها ببوست

ody911 يقول...

مروة إنتى فيين ؟؟

وفين بوستاتك الجديدة

وعادى بقة
أودى

الناي الحزين يقول...

السلام عليكم

why me

اااااااه كده فهمت

وخير مالك لعلك بخير


salwa hegazy

الله يرحمها ويرحم جميع اموات المسلمين

بس معلش سؤال رخم شوية

مين سلوي حجازي دي

ody

انا هنا
من عيني ليك بوست جديد

وعادي بقي
ميرو