الجمعة، فبراير ٢٩، ٢٠٠٨

نداء إلي حبيبة الروح

أنا عاوزك تبقي جنبي...وفي حضن قلبك تاخديني
عاوزك دايما معايا...حبيبتي اوعي تسيبيني
أنا خايف لما أبعد...عن عيونك تنسيني
خايف أنا أوي...لمن حنانك تحرميني
وعارف لما أقوللك...هتزعلي وتلوميني
أنا اّسف ياعيوني...حاولي تستحمليني
أنا بطبعي خايف...أرجوكي طمنيني
خبيني جوا قلبك...وبعطفك إشمليني

هناك ٤ تعليقات:

غير معرف يقول...

حبيبى دائما البنات اشكال والوان بس حبيبتى مش زى اى بنت اذا نظرت الى عينها تتمنى الا ترى عيون الا عيونها واذا تكلمت معك للن تسمع لاحد ثانية واذا ابتسمت رايت اجمل انسانة فى الوجود بعد كل هذا هل هى مثل اى بنت طبعا لاء انها حبيبتى انا (شرين +محمد =حب لابد)

غير معرف يقول...

بكتب هذة الكلمات الى حبيبتى شيرين ياشيرين ياحياتى يانهارى ياليالى انتى جنة احلامى انتى عمرى وكل ايامى ياشيرين لا تنسينى ابقى ضل اذكرينى انا يال حبيتك انتى ال حبيتينى خدودك لون الورود بيلبقلك دق العود صار لى عمر غايب انا كرمالك لهعودحنى علية حنى لا تخيبلى ظنى بعتيلى شى مكتوب تا ادخل الجنة
انا بغيابك لهموت ناوى ارجع بيروت بنسى ايام الغربة ونقعد نفرم التوت شرين عيونها حلوين حبتها كرمال مين كرمال المستقبل وعيونة الدبلانين ياشيرين يامورة يابيضة ياسنيورة وانا جاى من المنصورة افتش على الامورة هحدك على بساط الريح من مصر لبيروت (بحبك ياجمل حب فى حياتى العاشق محمد جمال )

غير معرف يقول...

Salaam visit my blog about islam and leave comments jazakAllah khair islamyouronlyguidance.blogspot.com

الناي الحزين يقول...

Love this