الخميس، يناير ١٨، ٢٠٠٧

غربة واشتياق

أمسكت بقلمي والأوراق
ففي غربتي هما الرفاق
وفي وحدتي أعز الأصدقاء
ألجأ إليهما دائما...متي القلب ضاق
ودموعي تنهمر وأشعر بإختناق
وفي قلبي الحزين قد شب إحتراق
فالناس من حولي كثيرون
ولكني وحيده,شريده
أنظر في وجوه غريبه
أبحث بينهم عن الحبيبه
التي إليها أشتاق
فقد طال الفراق
اه ياحبيبتي لو تعلمي توهتي
اه لوتسمعي صرختي
اه لو تشعري باّهتي
لأمتلأ صدرك حزنا
وفاضت عينك شجنا
وردد لسانك أسفا
علي حال حبيب عاشق
لحبيبته قد فارق
وقلبه يئن
وإلي رؤياها يحن
وإليها يحمل كل إشتياق

هناك ٦ تعليقات:

ALiaa يقول...

ميرو أنا بحب كلماتك و أشعارك أوي... و نفسي بقي تكتبي حاجة كانها موجهة من فيميل لميل... حسة انك هتبدعي في الطريق دا برضو

غير معرف يقول...

بجد بجد اول مرة احس نفسي في كلام انتي كتباه نيس يا ميرو بجد

FATMA يقول...

جميلة أوي كلماتك بس انا جيت اعلق على الصورة تحفة بجد

الناي الحزين يقول...

علياء الجميله
والشرف ليا انا ان شخصية جميله زيك بتحب كلماتي

وان شاء الله هحاول


كبير المتشردين:

نورتني والله ويارب دايما اقدر اعبر عن احاسيس عظيم مثلك


توته توته:

ميرسي لذوقك انتي الاحلي

Unknown يقول...

صديقتى العزيزه
عندك حق فى كل الى انتى قلتيه فانا برضه بالرغم من كثره الناس حوالى و لكنى محتاج لشئ ناقص و هو حبيبتى


و ايضاً بالنسبه لرفقائك فهم ايضاً رفقائى و احبابى فى اوقات الوحده و الدليل ...... التدوين

و اخيراًً فعلاً و بجد كلامك عجبنى و خصوصاً انك قدرت توصفى شعور انا فعلاً بحس بيه
و هو شعور الوحده وان بين الناس
تحياتى
واحد بيدور عليها فى وشوش كل الناس

الناي الحزين يقول...

WHYME


سعيده جدا اني قدرت اعبر عن احدي مشاعرك

ويارب يحمينا كلنا ويخلصنا من الوحده