السبت، ديسمبر ٠٩، ٢٠٠٦

*********بحبك**********

بحبك حبيبي ولا انت داري
وياريتك تحس بحيرتي وناري
بحبك يااجمل ماشافت عينيا
ولا قادرة اخبي واداري اللي بيا
بحبك ياحلم الليالي البعيد
بحبك وقلبك قادر عنيد
بحبك وحبك املي ومنايا
بحبك وحبك مالك هوايا
بحبك وحبك شمس لحياتي
وكلمة احبك كل حكاياتي
ونفسي تحس بغيرتي عليك
من كل عين بتنظر اليك
ومن كل نسمة بتلمس ايديك
بحبك ياغالي
ياسر انشغالي
وطال انتظاري
وامتي تطفي لهيبي عينيك؟؟

هناك ٣١ تعليقًا:

VEЯŎ يقول...

كلام جميل بجد
بالنسبة لكلمة vero فهي معناهاالحقيقة بس دي بالغة الايطالية

الناي الحزين يقول...

vero
او حقيقة

ده بس من ذوقك
وشكرا علي اهتمامك بالرد علي سؤالي
واحييك علي اختيارك لهذا الاسم ولهذا امعني

sara يقول...

يرو .. من الواضح انك رقيقة جداً .. و ان مشاعرك في غاية الرقة

الناي الحزين يقول...

sara

انت الاحسن والله
وشكرا علي تشريفك لي
المدونة نورت بوجودك

ALiaa يقول...

اخيرا قلعتي ثوب العذاب و الاهات يا ميرو
جميل أوي

الناي الحزين يقول...

aliaa
الجميلة
انا ماقلعتوش انا بس غيرته

انت الاجمل والله يالولو شكرا علي تشريفك

Lion king يقول...

جميل البوست الرقيق دا

وكلمة احبك كل حياتي

اجمل كلمة بجد

الناي الحزين يقول...

اهلا بيك ياسيمبا ونورت مدونتي المتواضعه
وشكرا ع الاطراء الرقيق

FATMA يقول...

احساس تحفة تعرفي انا بحب أوي اقرا عن الحب

الناي الحزين يقول...

نورتيني ياتوته والله وشرفتي المدونه
وشكرا ليكي
وانا دايما هكتب عن الحب عشان انتي بالذات تقريه
علي فكرة انا بحب اسم توته ده اوي
وكان توته توته اللي كانوا بيقولوهالنا زمان بعد الحدوته
نورتيني مرة تاني

Ahmed يقول...

اللهم يقوي إيمانك
كلنا بنحب الله
لأنه كريم و لطيف و هو الوحيد اللي ممكن يقف معانا وقت الكل يتخلى عنا و يسمعنا لما الكل يطنشنا و يبعد عنا
و نعم بالله

VEЯŎ يقول...

7abet 2d7'ol we 22olak kol sana we 2nta taeeb we sana s3eda 3aleeky we 3eed s3ed 3aleek :)

Unknown يقول...

هقول ايه بعد كل ده الحاجه الوحيده الى اقدر اقولهاااااااااا



يا بخته ه ه ه ه

تحياتى
واحد بيدور على كل سطر من قصيدتك دى

غير معرف يقول...

والله بدي أفهم ايه العلاقة بين الآيات والكلمات المكتوبة انت كاتب حب الله
ماتزعل

غير معرف يقول...

هاهاهاها بايخين والله العظيم بايخين كلكووم

غير معرف يقول...

بدي اقول لكم ان الحب مااااااااات والله ماااااات من زمماااان صدقونيي يا اعزائي الحلويين:S

غير معرف يقول...

والله بدي قولكوم انو الحب ماااااات من زماااان زمااان والله صدقونييي لا احد الان يفكر ان يحب اصلا الحب من زمان مات الله يرحمو هاهاها

غير معرف يقول...

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

غير معرف يقول...

الشاعر انسان حساس وواضح وعنده من الشففية مايعبر به عن نفسه في كلامات بسيطة وربما عن غيره اتمنالكى التوفيق ياصاحبة الناي الحزين الذي يشدوا بارق الحان

غير معرف يقول...

دعوةة للمشاركة معنا في موقعنا
http://www.suezserv.com/romans/romams.htm
نستقبل اعمالك وسوف تراها
بالشكل الجميل
للمراسلة
wayak2009@yahoo.com

غير معرف يقول...

انا محمد بحب بنت اسمها شرين اما مصرى
بس هى لبنانية
بجد عمرى ما حبيت فى حياتى
اول حب فى حياتى بعد اربعة وعشرين سنة واول كلمة بحبك كانت ليهابجد بموت فيها بحبك ياشرين

غير معرف يقول...

انتو عارفين ان الحب عذاب بجد علشان بجد عمرى ما حبيت بس دلوقت واقع لشوشتى بحب اجمل وارق انسانة فى الدنيا حبيبتى شرين حبيبك محمد بيقولك ياجمل شى فى حياتة (بحبك)بس بعدين عرفت ان اجمل شى فى الدنيا هةو الحب وخاصة مع حبيبتى شرين mohamed_gamal_1984

غير معرف يقول...

كم هى صعبة تلك الليالى التى احاول ان اصل فيها اليك اصل الى شراينك الى قلبك كم هى شاقة تلك الليالى كم هى صعبة تلك اللحظات التى ابحث فيها عن صدرك ليضم راسى حبيبتى الشوق اليك يقتلنى دائما انتى فى افكارى وفى ليلى ونهارى صورتك محفورة بين جفونى وهى نور عيونى عيناك تنادى لعيناى يداك تحتضن همساتك تطرب اذناى حبيبتى حبى لكى ماذا اسمية
اهو حب محمد لشرين حب الجنون وبحس معاكى ان انا فى السما مش فى الدنيا ةان انتى ملاك ومعاك السنة بتفوت سنية لانك بجد ملاك ياحبيبتى

غير معرف يقول...

اناشرين اللي عشت كل حياتي محرومة من الحنان والامان ولا حسيت بطفولة ولا شباب واما اسمع كلمة سعادة استغرب علشان عمري ما حستها بجد ولا شفت ابتسامة على شفايفي كانت من قلبي يوم كل اللي عاوزة اقولو ان مع حبيبي محمد اتحديت الظروف والزمان والمكان ولقيت الامان ومعنى الحنان بحبك يا محمد ربنا يجمعنا على خير يا حبيبي

غير معرف يقول...

الحب دة بجد اجمل حاجة فى الدنيا والذ حاجة فيها

غير معرف يقول...

بحبك حب مش عادى بغيرك قلبى مش راضى كفاية تكون هنا قصادى دة انا بفرح وانا وياكتعالى ويلا قولهالى بكلمة حياتى تحيالى ليالى تفوت ورا ليالى فى قلبى هواك ولا بنساه

غير معرف يقول...

دموع القلب بنات شباب تحية كبيرة للحب ... يعني بصراحة بنكذب على حالنا لو قلنا أنه بنقدر نعيش من غيره. بس كمان لو كانوا الي بحبو متل محمد يبقى الدنيا بخير والحب ما ضاع _ بتمنى دوم الحب لمحمد وشرين .

غير معرف يقول...

حب ايه انا شيرين اللي كتبت اني بحب محمد بيوم اللي حبيتو وهوا مسافر بعيد عني سنة ونص سنتين ونص مخطوبين وبالاخر يبيعني عشان اسباب تافهة وصلت للموت للعتاية الفائقة ضحكت عليكم اما قلتكم الحب حلو الظاهر اني صحيت من وهم كبير مش حضعف تاني والله لو حتى له الا لو اشتراني وعرف قيمتي

غير معرف يقول...

انا حبيت من قلبي وضحيت سبت كل شيء اتحديت اهلي ناسي اللي ربوني عشان اللي حبيتو ما تعملوش زيي اوعوا حتندموا حتخسروا كل اللي حواليكم غلطتي اني ما فهمتش صح اللي قدامي اني حبيت بقلبي ومشيت ورا احساسس زي الهبلة ما تعملوش زيي لازم عشان اللي تختاروه شريك حياتك يا بنت الناس نصيحة من شيرين انا اللي كتبت من سنتين اني بحب محمد واللي كتبلي والموقع هناءنا على الحب ده ان حبيبك لازم يكون مستعد يشوف الموت عشانك ويتاقلك وزنك دهب وما يبخلش عليكي ولو حيستناكي العمر كلو الجواز مش لعبة يا اخوانا كنا مبسوطين بالخطوبة ووو وقبلت اتجوز واضحى واسكن معاه تحت الارض لو كان ممكن مش مشكلة من غير اي حاجة بس هوا خلاني اخاف منو وما عمليش قيمة ولا قدرني ليهههههه زنبي ايه ادخل المستشفى واموت بسببو دلوقتياي حد عايز او يفكر انو عايزني لازم يتاقلني بالدهب ولازم تكون العصمة بايدي يمكن انا بجمل الكل بس انا اللس شفتو مش سهل سنين من عمري فاتت بلحظة يقلي كل شيء قسمة ونصيب صعبة قوي لو تجربوها زي الصدمة زي زلازال تحتيكم لا لو فكرت اتجوز حتجوز انسان يشتريني عشان انا انسانة بيحبني اكتر ما انا بحبو ويتعب عشاني ويقدملي مهر وشقة وموخر وكمان العصمة مش ممكن اصدقو تاني انو يتخلى عني احنا كنا مخطوبين وبسهولة باعني مش عارفة بقه لو امنتلو مرة تانية ووصلنا تاني للجواز يقلي طالق لالالالا مش حسمح لحد ابقى رخيصة ولو كان اللي حبيتو محمد اللي حيوافق على شروطي حتجوزو ةاللي مش حيوافق مش مهم حبقى زي ما انا شيرين قوية احقق طموحاتي واعمل اللي انا عايزاه ومش حموت يعتي من غير حبيب طز

غير معرف يقول...

فيه انسان بعزو اوي موقف جمبي يبقى اخوه كان عارف بكل شيء اي زعل كنت بتصل عليه وقف جمبي وقفة مش نسهالو ويا رب يقدرني وارد جزء من جمايلو اصل يا ناس الانسان ما يتعرفش الا بالضيق وانا كنت بتصل عليه وهوا يتصل عليا كل حاجة تتضايقني او زعل بيني وبين اخوه انسان بجد شيرين

غير معرف يقول...

انا بجد بدعيلو بانسانة تحب وتخاف عليه لانو انسان محترم ووقف وقفة اخ جمب اخوه بوقت ما حدش بيفكر بحد ولو جمعت الفلوس اللي صرفها تليفونات يمكن كان اتجوز بيها ربنا يوفقو ويحفظو اشكرك بجد من قلبي شيرين