الأحد، نوفمبر ١٢، ٢٠٠٦

خــــــــــــــــايـــــــــــــــــــــــــــــــــف

خايف أنا من الدنيا الجارحة
لما تبكّي عيون الفرحة
خايف تسرق مني أحلامي
ويفضل حزني وكل الامي
خايف تاخد مني احبابي
وتسيب لي جرحي وعذابي
خايف تقسي الدنيا عليا
وتسهرني طول لياليا
خايف تطفي الدنيا شموعي
وتبدل ضحكي بدموعي
خايف أنا علي أهلي وناسي
وهم مش حاسين احساسي
خايف أنا علي باقي طريقي
أمشي فيه مش لاقي صديقي
خايف حبي في يوم يجرحني
خايف قلبي في يوم يدبحني
خايف أنا مش عارف ليه؟
والمستقبل ملك ايديه!!ا

هناك ٥ تعليقات:

ALiaa يقول...

أيوة أنا بخاف أفرح... جميل يا ميرو

غير معرف يقول...

الكلمات بسيطه ومعبره ......بس حاولي متقيديش نفسك بالقافيه ...مش لازم كل القافيه تبقى زي بعض .....عشان ماتأثرش على الكلام والتناسق بتاعه .......بس أكيد محاوله جميله

الناي الحزين يقول...

علياء شرفتيني بعد طول غياب
بس بتهيالي لو كل واحد غاف يفرح طووووول الوقت الانسان لن يعد له وجود


human
دايما يتشرفني بوجودك وتعلمني بتعليقاتك

غير معرف يقول...

جميلة كلاماتك
الخوف شعور دائم يشعر فيه الانسان
بس اوقات لازم يقوى على الخوف حتى يقدر يكمل طريقة

تحياتي ويا رب عمرك ما تشوفي الخوف ويكون شعور الامان مرافق طريقك

حلوه يا ميرو
:)

الناي الحزين يقول...

rasha:
والله كلماتك انتي اللي ارق
ويارب الامان يبقي ملازمنا كلنا
نورتيني